2 Comments

  1. Caroline

    Synes du har en fantastisk blogg, og gjør en veldig god jobb med å opplyse og være ærlig om din egen reise og erfaringer med kosthold for oss som ikke har et tarmsystem som spiller på lag!

    Etter spist så og si etter et low FODMAP prinsipp i 2 år er jeg jo blitt kvitt en del av mine opprinnelige plager, men savner like fullt å ha en frihet til å spise de grønnsakene/frukten jeg ønsker.. Så ja, da blir det nok til at jeg må få gang på noe kraftlaging og greier, men du nevner jo også dette med med gode tilskudd for magen/tarmfloraen, har du noen tips eventuelt lenker til hva disse kan bestå av? Har søkt litt på nett, men synes ikke det er blitt så klart for meg fremdeles..

    Ellers, keep ut the good work! Du er god! 🙂

    • Ida

      Ååå, tusen takk for varmende ord! 🙂

      Jeg har hatt hell med Udo’s Choice probiotikatabletter, men det blir fort dyrt i lengden. Jeg vil heller anbefale å spise mat som er full av probiotika, som syrnede melkeprodukter (hvis du tåler melk) eller fermenterte grønnsaker. Jeg har flere oppskrifter her på bloggen.

      Lykke til! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *